Asellinannesi Kızlarr bebeğim çok acsa emıyor ama cok ac degılse memedeyken aglıyor neden olabılır acaba ya kucagımda susuyır memede aglıyor
Fatma_FLZ Asellinannesi gazi vardır Bizde 2 aylığız emerken ağlıyor kaldırıyorum gazını çıkartıyorum tekrardan emmeye devam ediyor
Fatma_FLZ Asellinannesi idrar konusunu bilemiycem cnm Sen bol su iç belki duzelir idrarı Ben 3 litre içmeye çalışıyorum