Bebeğim sırtüstü yattığı zaman ayakları hep havada ve indirmiyor bacağını w oturuş pozisyonuna getiriyor, ağzına götürüyor. Bir kere bile düz uzatıp ayaklarını uzattığını görmedim. Anormallik mi var anlamıyorum bir de aşırı heyecanlı ve çok hareketli. Her şeye aşırı tepki veriyor. Öksüreyim garip geliyor hapşurayım ağlayacak gibi oluyor bazen de ağlıyor. Normal mi?