Ygthannesi benim oğlumdada 40 lıyken oldu cildiye alerjik dedi sonra krem kullandık geçti gaz problemi vardı kendini çok daraltıyordu şimdide biraz kendini kasıp sıkılınca yada tozdan tam neden olduğunu bilmiyorum bir köşede oluşmaya başladığında çok az nemlendirir gibi sürüyorum hemen düzeliyor bir saate korkulacak birşey değil ama için rahat olsun bide sık yıka geçmiş olsun
bide doktor birkaç tekrardan sonra geçer dedi bebeklik alerjisi ben eşimde kolunda egzama var ondan korkmuştum o yüzden hemen gittim. De. benimde alerjik astımım var hatta annesinin oğlu dedi tabi reaksiyonu farklı olsada öyleymiş annesinde veya babasında varsa da olurmuş hassasiyet