Seymaaaaa Kizlar bı sorum olucak sütümü sagdiktan sonra biraz soğutup mu dolaba koymaliyim direkt olarak koysam sorun olur mu acaba
NergisKKarakus Seymaaaaa ben bir 10-15dk oda ısısında bekletip ilk sıcaklığı gidince koyuyorum dolaba