Arkadaşlar 30 martta bebeğimin sağlık ocağında izlemi vardı, dün ebeyi aradım gelelim mi diye, gelmeyin buralar hiç iyi durumda değil, boy kilosunu evde ölçün mesaj atın dedi. Menenjit aşılarına da başlayacaktık onu sordum, evden çıkmıyosanız erteleyelim 1 yaş aşısına kadar ortalık biraz daha düzelir o zaman yaparız dedi. Size sorum şu ki 6.ay aşılarımdam sonra menenjit dışında 1 yaşına kadar aşı yok değil mi başka? Varsa belki yoğunluktan söylemeyi unutmuştur ebe🤷🏻♀️ bebeğim 8 ay 10 günlük şu an