Senayasya Kızlar 6 ay önce doğum yaptım ama hala 6 aylık hamile gibiyim bu göbek bir türlü gitmiyor diğer insanları görüyorum doğumdan hemen sonra incecik ler benim göbek sorunum nasıl gider fikriniz varmı her yerim ideal kiloda ama göbeğim çok fazla😕
Zehra_Ens Senayasya ikizlerim var 7.5 aylık eski kiloma döndüm bütün kıyafetlerime tekrar sığmaya başladım fakat gel gör ki benim de göbeğim var. Göbek bile değil sarkık. İçi boş deri resmen. Mekik çekmekten başka çare yok. Sporla gider başlıcam ama bi itekleme bekliyorum sanırım 😅