Kızlar bebeğim 3 ay bir haftalık bu bir. Haftadır sürekli ağlıyor ve bağırıyor kendi kendine sinirleniyor kendini sıkıyor. Karnını doyuruyorum gazını alıyorum ama yok .Başına gelen var Mı neden ağlıyor bu kadar çok . Susturamıyorum. Birde emzik tutturamadım nasıl tutar emziği