Esraaaae normalde babamın şikayeti aslında kusma ve ishal ile başladı Pazartesi günü sonrası düzeldi ertesi günün akşamına kadar cok iyidi daha sonra tekrar titreme başladı aile dr ile görüşüldü o da zehirlenme belirtisi olabilir düşüncesiyle hastaneye götürün en kötü serum takılır denildi annem aldı tek basına özel hastaneye götürdü ordaki dr muayene edip ateşi 38.5 olunca %90 Covid denilince devlet hastanesine sevk denildi annem Ordan alıp Bakırköy devlete götürdü yapılan ilk testte pozitif çıktı ve akciğer filmi çekildi ciğerinde buzlanma görülünce hastane yatışı oldu solunum cihazına bağlamışlar bugun 3. Günü zatüree ve koah hastalığı olduğunu öğrendik şok olduk cunku bilmiyorduk daha önce akciğer filmi çekilmişti neyse suan Covid görünmüyor 2. Teste kadar eğer pozitif çıkarsa annemide alıcaklar 😞