Benimde babam koah. İnanılmaz panik ve endişe halindeyim. Allah gerçekten evlerimizden, barklarımızdan uzak tutsun. Elimden gelen tek şey dua etmek.Bu saate kadar sürekli okumaktan uyuyamadım çünkü dayanamıyorum artık. Allah tüm hastalara şifa versin ve ölenlerimize rahmet. Sizlere de geçmiş olsun umarım yakıştırmaktan korktuğumuz şeyler başınıza gelmemiştir .