kızlar 3 ay 6 günlügüz bebegm heee gece çok güzel uyurdu hemde kesintisiz böyle 12 de uyutursum 5 de uyanır emer tekrar uyurdu ama şuan öyle değil birden değişti her saat başı kalkan bir bebek oldu bu defa 5 de uyandımı yatmak bilmiyor beni çok zorluyor sallaya sallaya bi hal oluyorum şuan size o saate yazıyorm neden böyle oldu gündüzleri de çok hızursuz sirkeli hoplatın zıplatın iki dk benimle konuşmadan durmayın diyor lütfen akıl verin o iyi bebek gitti yerine bakbaşka bebek geldi