Bu düşünceye bizi iten sebeplerden bazıları bence şunlar : 1 .. çevre baskısı ve faktörü aç bu yetmiyor sütün zayıf kilo almamış 2. Daha kilolu bebek seven bireyler ,sütümüz ben inanamıyorum ki çoğumuzun fazla fazla yeter bebeklerimize istisnalar hariç tombiş olsun kuvvetlensin kolay hemencik büyüsün zihniyetiyle mamaya eyilim 3. Ve en masum olanı tecrübesizlikten aç olabilir mi çocuğumu aç bırakıyorum mu acaba düşüncesinden . Benim bebeğim 35 haftalık doğdu çok şükür gayet sağlıklıydı ve kilosuda gayet güzeldi haftasına göre doğar doğmaz meme tuttu emiyor hala çok şükür 3 buçuk aylık ve emdiği halde hastanede sarılık olmasın diye hemen mama da verildi bizde ilk ay mama+meme olarak ilerledik ve bebeğim beklediğimizden çok daha az aldı kilo sunu o ay daha sonraki aylarda sadece emzirdim ve çok daha iyi ama gel gör ki kaynanalar komşular ayy aç bu gel kızım doyur bida ver dediklerinde ben bebeğime inanıp güvenip doyduğuna eminim vermiycem açsa ağlar dedikçe yok gel ver bak annen seni Aç bırakıyor dedikçe vermedim onlar istediği zaman değil bebeğim istediği zaman emzirdim uzun oldu kusura bakmayın ama bence inanmalı ve emzirmeliyiz olmuyorsada bu bir suç değil eksiklik asla değil ama varken yettiği düşünmeliyiz bence takip edip kakasına çişine kilosuna Gelişimine denk se doyuyordur işte