Gizemensar benim de 40 günden sonra kanamam kesildikten sonra garip yoğun bir kanama olmuştu 2-3 gün, regl oldum sandım ama değilmiş, ondan sonra aylarca kanama olmadı, 5. Ayda regl oldum. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi regl olunca farkediyorsun, hatta ağrılı geçiriyorsan hala hafif ağrı oluyor.