Kızlar 3 buçuk ay önce sezeryan oldum. 40 gün kanamam oldu 41.gün bitti. Sonrasında 10gun içinde adet gördüm (adet kanaması olduğuna eminim sızılardan). 3gun sürdü normalde de çok uzun sürmüyor zaten.
Ama sonrasında hiç adet görmedim, karnım ağrıyor fakat gelen giden yok. Emziriyorum , ilişkiye açıkcası çok girmiyoruz onda da pr ile korunuyoruz.
Normal mi ? Dr a gitmem gerekir mi acil olarak