Elnur Merhaba kizlar.. Haftaya 6. Ay aşımız var.. Ama.durumu biliyorsunuz.. Çok korkuyorum sağlık ocağında yada hastanede birşey geçer mi diye.. Sizce 6. Ay asisi ertelenebiliyormu.. Henuz doktorumu aramadim. Burda.basina boyle birsey gelen varmi ?
Egeymen Elnur bizim de 2 gün önce 4. Ay aşıları vardı sağlık ocağını aradım ebe gelmeyin 1 ay kadar erteleyebiliriz dedi ortalık biraz sakinleşince ben arayıp haber vericem dedi o yüzden gitmedik
Murat-nuray Elnur bizimde ayın 3 ünde var 6. Ay aşısı bende kararsızım gitme konusunda sordm hemşireye eve gelmiorm dedi bende getirmem dedm o gün gelsin konuşcakmışız bakalım öyle kararladık 😂 sonuç ne olur bilmiorm 🤷♀️😂😂😂
Alya_sare Elnur bizimde 2 gün önce 6aylık asısı vardı doktorumz gitmeyin 1ay kadar ertelenebilr dedi yaptrmadm şimdilk
Elnur Egeymen Bencede en mantiklisi banada bu geldi ama. 6. Ayda vurulam asilar ertelenebilirmi bunu bilmiyorum.bende arayip bilgi alicam
Egeymen Elnur evet en iyisi arayıp sorun benim arkadaşım farklı Bi sağlık ocağında hemşire mesela onların sağlık ocağında da ertelemiyolarmış ama içeri sokmadan dışarıda arabanın içinde falan hızlıca aşıyı yapıp gönderiyorlarmış
TCA Kusannesi ne kadar ertelediler bizimde 2 ay aşımız geldi henüz sormadık ama götürmek istemiyorum belki hemsiredede var korona kim bilir aile hekimlerinde bile varmış korkuyorum
Nur_iayn34 TCA bizim çocuk doktoru kesinlikle ertelemeyin dedi . Zaten 1 hafta ertelesek ne olacak bu virüs illeti bir kaç ay daha sürecek . Ben yaptırcam yarın
TCA Elnur ben doktorumu aradım gelme kontrole dedi cok karışık buralar dedi ve aşı ertelenebilir sorun olmaz dedi
znrars Biz bugün 6 ay aşımızı olduk sağlık ocağında önlem almışlardı zaten sorun yaşamadan geldik hemen
TCA Nur_iayn34 1 hafta değilde daha uzun zamanda beklememızde sıkıntı yoksa beklemek iyisi çünkü ateşi çıkar düşüremeyiz hastaneye gitmek zorunda kalırız vs daha kötü olmazmı atesi düşmeyen de cok oluyor
NurrC Elnur aşı ertelenmez. Hatta şu virüs durumunda aşıları tam olmadığı için tehlikeli bile demişti hemşiremiz. Kapatmaya yakın kimse yokken çağırmıştı. Bende önlem alarak gittim. Çok tutmadı bizi de zaten
CanselCoban Elnur benim olumun 2 ay asısı vardı sardım sarmaladım götürdüm mecbur cünkü o asırlar sadece 2 aylık asılları bir daha Baska zaman olamaz ki o yüzden gotırdum mecbur