GizemElf en çok kırmızı et (kıyma) yedirdim. Nerdeyse yediği herşeye koydum. Ispanak muhakkak haftada iki üç kere yedirdim. Yumurtaya alerjisi vardı o geçince bütün çorbalarına yumurtalı terbiye yapmaya çalıştım. Kahvaltıda gene yumurta yedirmeye çalıştım. (Ama yumurtayı gene de çok yediremedim, pek sevmedi) Kuru üzüm, hurma falan yedirdim. Şurup çok etkili oldu. Damlalara nazaran daha iyi etki gösterdi sanırım. Ha bir de pekmez verdim ama pekmezi C vitamini içeren mandalina portakal gibi şeylerle yakın sürede verirsen Demir emilimini arttırıyor.