Cns123 sütüm yok deme :) bebegin emdikcr çoğalır, hatta birinden emerken digerinden akar :) daha cok yenisin acikinca ağlar, uyandirma saatin geldiğinde altini açıp topuguna cimdik at ağlar gibi olur o sirada emzirirsin :) bi aya kadar düzene sokarsin üzülme guzel beslen:)
Sutunle kal:)