Balannesi Merhaba, benimde bir haftalık oğlum var. Bebeğim kilolu doğdu ve sürekli emziriyorum fakat doktorum sütümün yetmediğini ve emzirmeden sonra mama vermem gerektiğini sonrasında sütüm arttıkça mamayı bırakmam gerektiğini söyledi. Fakat ne kadar da bir vermeliyim ve kaç CC olmalı bir şey demedi ? Sizce ne kadar vermeliyim?