Balannesi Merhabalar, yenidoğan eğitimi almıştım. Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz💕 Bu zor zamanları birbirimize yardım ederek hafifletelim.
Songultugra Balannesi oglum 1 aylık avent ultra air emzik kullanıyor öğürme yok tutuyor ama belli süre sonra artık süt gelmediğini mi anlıyor yoksa kayıyor mu çıkarıyor agzından anne memesi ucuna en yakın emzik hangisi bilginiz varmı? Birde kaç saat arayla emzirmeliyim Bn en az 30 40 dakıka arayla emziriyorum
esraeylul34 Balannesi Benin bebegim 1 aylık tam ara ara kusuyor yediğini olduğu gibi cikariyo ve cok kalmasını yapiyo cis de yapiyo acaba bu kusması usutuyo ondan olabilir mi ve cok tuvalete çıkması iyi mi
Berat_baran_kara Balannesi merhaba benim bebeğimde 20 günlük çok sukur emiyor ama memeden ayrıldığı zamn tekrar emmek istiyor uzun sure emziriyorum meme üstünde uyuyor besigine koyuyorum ağlıyor tekrar emziriyorum yine emiyor sanki hep aç acaba sütüm doyurmuyor mu? Birde çok gazi var ne yapsam iyi gelir benden mi geçiyor acaba gaz ne içsem iyi gelir ?
Cns123 Merhaba, bebeğim 2 günlük sütüm çok yok gögüs ucuda yok ama çekince ucu cıkıyor. Bebeğimde üç beş çektikten sonra memede uyuyor yada reddediyor bi türlü uzun uzun ememiyo ve sanırım bundan dolayı göğüslerim sertleşmeye başladı napmalıyım?
Balkizimm Cns123 mama takviyesi yapın bence. Çünkü açlıktan kan şekeri düşmüş yorgun düşmüş olabilir.
Kubuu1 Cns123 durdukça çenesine dokunarak uyarın emmeye devam etsin emdikçe göğüs ucu çıkıyor çünkü ya da pompa gibi göğüs ucu cikaricilar var ondan kullanabilirsiniz. İlk başta benim kızım en fazla 7-8 dk emiyordu sütüm artıp doğduğunu anladikca dk tutmadım artık kendisi bırakıp emmeyene kadar emziriyorum ama yenidogdugunda uyarmak gerekiyor çenesi durdukça
Kubuu1 Cns123 kızım iki aylık daha yeni iki gogsumu de emmeye başladı bir haftadır önceden birini bile bitirmiyodru ama kilo alımı çok şükür iyiydi her bebek kendine özel siz gözlemleyip öğrendikçe ona göre hareket edersiniz. Hastanede hemşire 15 dk birini 15 dk diğer göğsü emzirin diyodru ama yenidoğan bebek o kadar emmiyor ben ona çok takılıyordum aklınızda olsun ☺️
Balannesi Cns123 Merhabalar bebeğiniz henüz çok küçük çenesi güçlü değil siz 2 saatte bir mutlaka 10 ar dk emzirmeye çalışın uyursa uyandırın ☺️
Melek22 Ftmnrazra yetmez tsbi 60 ta yap içsin hepsini uyur o zaman sende rahat edersin ben 100 cc veriyorum gece o da uyuyor bende
Hatice3424 Melek22 ne 100 mü abartmışsınıx bence benim bebeğim yeni doğmuştu doktor 40 cc verirsin doymzsa demişti çocugun midesi nasıl rahatsız olmuyo 100 ccyle 😳😳
Cns123 Kubuu1 bende bugün doktora gittin daha 3 günlüğüz bu arada. Sarılık oldugunu ve kilo kaybı oldugunu söyledi benim bebeğim gögsümü tutmuyor ama cok şükür sütüm çok iyi var bende elektrikli pompa aldım sağıp veriyorum biberonla yine gögsümüde deniyorum cekebildipi kadar cekiyor kalanını biberonla veriyorum:( inş sağmak süt üretimini azaltmaz
Kubuu1 Cns123 Allah korusun biberon meme reddine sebep olabiliyor siringayla ya da kaşıkla veya kadehle vermeyi deneyin emzirmeyi de hep deneyin
Balannesi Cns123 Sağıp biberonla verdikten sonra memeyi istemezse slikon göğüs ucu kullanabilirsiniz phlips avent kelebek öneririm💕
Bilgihamile Cns123 bende biberonla veriyorum arada her bebek ayni degil tabi ama meme reddi hic yasamadm ne zaman versem aldi memeyi ayrica sagdkca yani artti benim
Kadriye89 Cns123 merak etmeyin benimki de aynı oldu.. biberonla sağıp veriyordum.. şuan çok küçük olduğu için çekmekte çok zorlanıyordur. Gün geçtikçe göğsünüzden daha çok içmeye başlar.. benimki öyle oldu sonra sağmayı bıraktım..
Cns123 Kubuu1 aynen inşallah öyle birşey olmaz ama benim gögüslerim taş gibi ben bile elimle tutamıyoken bebek ucunu kavrayıp süt cıkartamıyor kaşıklada sağa sola gidiyo çok zor oluyo biberon veriyorum bende mecburen kilo kaybımız olmuş bende üzülerek veriyorum napiyim gözümün önünde ağlamasındansa diye düşünüyorum 😌
Deletedmom310 Cns123 canm şuan çok.yeni taş gibi olması çok normlal onsertlik gecicek 1 haftaya goguslerin terbiye olucak.emzirmeden önce biraz sağ yada elinle.sik.o şişliği insin ondan sonra emzir ozaman tutar memeyi
Kubuu1 Cns123 önce biraz boşaltıp sonra emzirseniz belki öyle rahat emer benim kızım da ancak öyle emebiliyordu büyüdükçe ona da gerek kalmıyor zaten
Furkan01 Ftmnrazra Yenidoğan emme refleksi vardır karnı agrır emmek ister gazı olr emmek ister uykusu gelir emmek ister dünyaya alışmaya çalışıyor ve bildği tek şey emmekk. Kendini orda güvende hisseder Lütfen onu bol bol emzirin eğer doymadığını düşünüyorsanız çişli bezlerin miktarına bakın birde kilo alımına. Tabiki sarılık olmamasına dikkat edin aç kalmasın. Ama hemen de mamaya koşmayın
Balannesi Ftmnrazra Merhabalar bebeğiniz gazlı döneme girmiş gazı oldukça emmek isteyecek emdikçe rahatlayacaktır fakat fazla beslenme daha çok gaz sorunu yapabilir ☺️ Kilo alımı normalse sadece emzirerek devam edebilirsiniz.
Kuboos_ Balannesi 3 kilo doğdu bebeğim mama ile besleniyor 2.Ay kontrolünde 4600dü şuan 2 ay 20 günlük henüz tartmadım çok mu az kilosu kim. Görse gelişmemiş diyor
Bilgihamile Ftmnrazra 1 ay 3 gunluguz mama vermedim ama anne sutunu 120 cc ye kadar ictigi oluyor 30 cc nin yetecegini zannetmiyorm