Kızlar merhaba ertesi gün hapı aldım üzerinden 9,5 saat geçti kadın doğum doktoruna sordum 1 hafta emziremezsin bildiğim kadarıyla ama reçetede yazar dedi reçeteye baktım 1 hafta emziremeyeceğimi yazıyor ama emin olamadım kızım 5 ay 8 günlük 9 saat boyunca hep mama verdim içim içimi yiyor ertesi gün hapı kullanıp sonrasında emziren veya sorun yaşayan var mı rica etsem cevaplar mısınız? Teşekkürler 🙏🏻