seda2424 bende dün griptim parolla geçecek gibi değildi ateşim falan da vardı
Hasta çorbası muhabbetine hiç inanmazdım artık inanıyorum annem tavuk suyuna şehriye yaptı tavuk parcacıklı bende içine içerken yarım limon 1 cay kaşığı kimyon bi cay kaşığı karabiber döktüm tadı efsane oluyo ve bugün hiç bileyim yok ama büyün gün o çorbadan içtim ve deli gibi terledim ve attım gribi 💃💃💃💃