Prens_annesi2110 Kızım 18 aylık, kendisi yemek istiyor, çatal kaşık kullanmaya başladı, ilk başta çok döke saçan yedi, bazen ağzını zor buluyordu ya da düşürüyordu çataldan kaşıktan 😂 Son 1 aydır çok daha iyi kullanmaya başladı, önüne tabak yapiyorum ama bizim tabağımıza batırıyor yine de :) Suyunu veya meyvesuyunu kendisi içiyor rahatlıkta 😌 denesin, öğrensin :)