Merhaba sevgili anneler.. kızım 6 buçuk aylık.. 2-3 gündür gece uyuduktan sonra yatırıyorum 10-15 dakikada bir bir yerine birşey olmuş gibi ağlıyor.. ne yapacağımı şaşırdım artık.. 2 saat böyle sürüyor sonra geçiyor. Başına böyle birşey gelen var mı ??