Merhaba ķızlar. Bebegim 3 bucuk aylik. Mamaya alerjisi oldugu icin doktor ek gidaya baslayabilirsin dedi. Anne sutu + ek gida. Elma suyu havuc suyu falan ver baslarda dedi. Ben bikac gundur cay kasigi tatli kasigi yemek kasigiyla vermeye basladim elma suyunu. Bugun bir elmanin suyunu verdim. Kac cc olmustur bilmiyorum ama sizce cok mu verdim. Kasikla verince agliyor bittiginde. Bende su biberonu vardi ona koydum bir elmanin suyu.