merhaba anneler bebeğim 8 aylık uslu bir bebek nadiren ağlar acıkır gazı vardır vs öyle huysuz değil uykularımız düzenliydi sık uyanmazdı hiç geceleri ağmazdı 1aydır her saat başı uyanıp ağlıyor dişleri çıkmadı diş döneminde olduğu için mi oluyor bilmiyorum herhangi bir yorumunuz varsa bu duruma paylaşırsanız sevinirim