Deletedmom23113 bebeğim 2 gündür kaka yapamıyor , kuzum çok uğraşıyor kendini sıkıyor, rahat uyuyamıyor zeytinyağı ve masaj dışında ne yapabilirim ya bu Arada hem meme hem mama ile besleniyor 🤷🏻♀️
Sumre0681_ Deletedmom23113 benimki ek gıda dönemindeydi 3 organik kuru kayısıyı biraz suda kaynattım suyunu içirdim azcıkta püresinden yedirdim etkili oluyor
ZeynepSareMom Deletedmom23113 bizde 3 ayligiz 10 gundur yapamiyor fitil kullaniyoruz onunla yapiyor..Bide sadece anne sütüyle besliyorum..Niye böyle oluyor anlamadim..
Zeynep_sare19 Deletedmom23113 benım kuzumda öyleydı cnm merak etme düzeliyorlar büyüdükçe bagırsakları tam gelısmedıgı ıçın şimdi 5 aylık olduk. Ve düzene gırdı bırazcık zaman ve sabır🥰
Zeynep38 Ben neler yaptım 2 ay 2 günlüğüz bizde tek çare fitil 5 6 gün yapmadığı oldu 😥 masaj yağ asla fayda etmedi gazını çıkartıyor kakasını yapamıyor 😕
Elif2013 Zeynep38 hele benim kızım 10 gün yapamadığı oldu maalesef şükür 2-3 gündür yapıyo düzene girmeye başladı
Zeynep38 Zeynep38 Deletedmom23113 sıkıntı veriyormu peki biz ilk 5 gün iyiyiz ama 6.günden sonra yok çocuk durmuyo yani ağlıyo uyuyamıyorum emmiyo meçbur fitil veriyorum
HnfHm Elif2013 benim kızım da bir aylık ve 11 gün yapmayınca fitille yaptı şimdi de 6 gün oldu yine kaka yok doymuyor mu diye streslerdeyim, ama çişli bezi oluyor maşallah kafam allak bullak
hunilimomm Deletedmom23113 mama iç en bebeklerde suyu da mama sonrası veriyorlar canım ben emzirdim mama veren tanidiklarim hep aynısı demislerdi zeytin yağı icirdinmi
Deletedmom23113 ZeynepSareMom anne sütü bebeğe yaradığında sindirmesi daha zor oluyormus diye duydum okudum doğru mu bilmiyorum tam ama
HnfHm ZeynepSareMom benim de kızım öyle bir aylık sadece anne sütü veriyorum, 10 gün yapmadığı oldu fitille yaptı, doktor doymuyor olabilir mama verin dedi öyle yaptık bir kez bu sefer de meme reddi oldu hemen bıraktım hep böyle mi olacak ya şimdi de 6 gün oldu yine kaka yok sadece çişli bez
Deletedmom23113 Zeynep38 bizim bugün 3 gün olacak arada huysuzlanıyor ıkınıyor şiddetlenmesinden korkuyorum doktorumuzu arıcam artık ona göre yol çizicem
Deletedmom23113 Pelin87 çok vermiyorum açıkçası küçük olduğu için korkuyorum çay kaşığıyla günde 2 yeterli mi bilmiyorum doktorumuzu arıcam
Pelin87 Deletedmom23113 8 saatte bir 1 çay kaşığı verebilirsiniz demişti bizim çocuk doktorumuz 10günlükten bu yana veriyoruz