Merhaba arkadaşlar bebeğimi dokuz ay kontrolüne götürdüğümde kan değeri 12 çıktı. Doktorumuz Damlayı elinizdeki şişe bitince bırakabilirsiniz dedi ve kontrolden 3 gün sonra da bitti damla. Bazı arkadaşlara da 1 yaşına kadar kullanılmalı demiş doktorları. Sizlerin doktorları ne dediler?