Kızlar 8 ay 23 günlük bi oğlum var 2 buçuk ay önce ek gıdaya başladık. Yogurla başlayıp akabinde tarhana çorbası kefir gece mamaları verdim ama o kadar hareketli bir bebek ki hep kundağa alışkın olduğu içim kundakta yediriyorum. Sorunum su. Bu ayına kadar hep çeşit çeşit yedirmeye çalıştım katı gıdalar veriyorum ağzına katı birşey girdiği anda kusmaya başlıyor. Yanı şehriye çorbası yapıyorum erişteli tarhana yapıyorum çiğnemek yerine yutuyor hemen. Patates havuç verdim eline haşlayıp. Avucunda sıktı ve yemek istemedi. Çok kafama takıyorum sürekli sulu birşeyler istiyor. Ne yapıcam ben Allah rızası için yardım edin 😥hep böyle sulu mu vericem