Karan_ca 1 yaş aşısı yapıyormuş bazı çocuklarda ben çok araştırdım ciddi anlamda yapıyor yani bazılarında zatürre ki allahtan zatürreyi çevirmeden farkettim bazılarında döküntü ama çok şükür sağlıklı ve aşılar sayesinde de daha sağlıklı olacak bu yüzden kesinlikle aşıya devam yani ☺️