biryavuzkusu kendi kendine uyumaya alıştırdım ben. Hiç sallamadım. Önceden memede uyuyordu. Yatağına koyuyorum ve uyuyor. Sizin yapmanız gereken bence, bebeğinizi yatırırken bir rutin oluşturun. Bizim rutinimiz mesela babaya iyi geceler demek ve öpücük vermek. Bak bu senin yatağın, bu benim yatağım diye gösterin. Sonra emziriyorsanız emzirin ve yatağına koyun. Uyku saati deyin. Her kalkmaya çalıştığında tekrar yatırın ve uyku saati deyin. İlk zamanlar baya zorluyor.1 hafta bu şekilde yapın. Daha sonra odaya ışık girecek şekilde kapısı yarım açık olarak yine uyku saati , iyi geceler diyerek odadan çıkın. Bir süre ağlayacaktır sadece bir defa yanına girip tekrar yatırın ve uyku saati deyin. Daha sonra ağlasa da müdahale etmeyin. Bu şekilde 1-2 haftada alışacak kendisi uyumaya. Sürekli ağlayacak diye düşünmeyin. Kendi kendine yatağında oyalanıp uyumaya alışıyorlar . Kendi kendine uyuduğundan beri de uyku saatleri uzadı. Gece beslenmesini kestim. 13. Ayından beri kendi kendine uyuyor. Şu an 16 aylık ve uykun geldi mi dediğimde yatağına gitmek istiyor. Yatcam diyor . 🥰 Bebeğini ağlatmış diye beni yuhalayanlar olacaktır ama 2 tane çocuk gelişimi uzmanı arkadaşımla konuştum ben bu uykuya alıştırma metodumu. İkisi de doğru buldu. Uygulayıp uygulamamak size kalmış🤷🏻♀️. Bu posta da yazayım bari.