Kuzum35 teşekkür ederim canım ışgıne oncelıkle🥰 vıdeo yasak ceksem de kanıt olarak kullanamam ama kayıtlarda cıkar dogru söylüyorsun, sadece sorun şu kı hamıleyken sokakta bıle görse pesımden kosan halımı soran doktorum o dogumdan sonra benı hastanede odasının kapsıında görünce bıle kacıyor bısey sormayayım dıye resmen. Ben de kolay kolay kımseyı kırarak konusmam benımle konusmak ıstemedıgını görüp de yuzsuz gıbı yakasına yapışırcasına konusmaya calısmak da ıstemıyorum aslında, o eskı ıletısımı neden yok benımle anlam veremıyorum.. bırdaha dogum olursa zaten o doktorla olmaz çünkü sankı hamıleyken guzeldı hersey rol yapıyordu sanki ama doğumdan sonra bı tavırlar..