Dorukhan33 benim bebeğimde 700gr almıştı doktor tavsiyesiyle mamaya başladık doğum kilosuna göre az almış dedi mamaya başlattı mamaya başlamayın bence canım emme refleksi daha tam gelişmediği için çok ememiyo bebeğin bence sütünü sağ memeni alsın yine senin üstten biberonla akıtarak vermeyi dene Biraz zorlucak seni ama emin ol biraz zaman geçtikten sonra emme refleksi gelişecek daha iyi kilo alcak ben mamaya başlamakla hata ettim sen etme🌸