Herkese merhaba. Kızım 1 yaşından sonra inanılmaz şekilde değişti. Sakin, uyku düzeni olan, huzurlu bir çocuktuu. 2 aydıe eşim de işi sebebiyle uzakta, ben ve annem ilgileniyoruz sadece. Ve corona sebebiyle hep evdeyiz. Acaba sıkılıyor ya da sürekli beni gördüğü için şımarıyor mu diyorum. Mızmız, sürekli meme istiyor, ağlama numaraları vs. Bu durumda olan var mı?