Bus_ra Kan ilacı kullanıyorsanız ertelenebilecek bir şey çünkü kan sayımına bakacaklar. Ebenizin numarası varsa arayın yada sağlık ocağını arayıp ebenizi isteyin kendisine danışın. Bu arada bir çok sağlık ocağında büyük insanlar alınmıyor. Sadece ilgi anne ve bebeklerde.
Aşıda kızamık olabilir onunda acelesi yok 1 yaşına kadar vurulabilir. Ama en sağlıklısı bir arayıp görüşün derim.