Excalibora 4 saat çok fazla. Anne sütünün sindirimi kolay oldugu için kısa zamanda acıkması çok normal. Ben o dönemlerde 2 yada 2,5 saatte bir emziriyodum. Anca uzun süre gezme oldugunda etrafı seyrettiği için 3saat emzirmiodum, aglamıodu da. 2 saatte devam edin, ek gıdaya başlayınca süre biraz daha uzar