KuzucukEfehan Anneler bebeğime oyun halısı almayı düşünüyorum da bebeğinize ebebek ten oyun halısı aldınız mı aldıysanız hangi halıyı aldınız sizin önerilerinizi bekliyorum 💁🏻♀️
sevcan KuzucukEfehan fsher price orman arkadaşlarını aldık e bebeğin int sitesınden aldm ben 110 tl falandı. bayada oyalıo oynuo.
Arzuhyl Tiny love maymun adası almıştım indirimsizdi simdi bakıyorum bondigonun oyun halısı hepsi buradada 110 lira keşke biraz bekleseymisim :) ben memnunum açıkçası oğlum 3 ay 27 günlük bi kaç haftadır oynamaya başladı oyuncakları tutup ağzına götürüyor ama bondigo alabilirmisim o yuvarlak bizimki kare benim bebeğim simdi kendi etrafında dönmeye başladı ayakları halidan taşıyor
deletedmom4842 Obsesifk Kesinlikle ben bakıyordum almak İçin resmen çocuk tekme atsa oynarken kopacak derece de kalitesiz
TugceAsyaY Obsesifk uygun diye aldım ben kumaşı naylon direklere vurunca içine katlanıyo pişmanım ama yapacak bişey yok 😂
Obsesifk deletedmom4842 görsem almazdım ben internetten baktım eşim gidip aldı uzun zaman sonra gördüm
sevcan Eliftpck bende 3 aylıkken aldm anca zaten bence erken dııl smdı 6 aylık olucaz işte baya asılıyo tutuyo oyuncakları oyalıo kendnı:) daha sonra skılırlar ztn yatmazlar altnda
Joipt Eliftpck hiç erken değil biz 2 aylıkken aldık baya dikkatini çekiyor ilk başlar sadece bakıyordu şimdi oynuyo.tiny Love maymun adası almıştık
deleted2310 KuzucukEfehan evet canım aldım furkan sevimli oyun halısını aldım indirimi takip ettim 70 tlye aldım oğlum daha 1 aylık iki gündür koyuyorum müzik ilgisini çekiyor
KuzucukEfehan deleted2310 dediginiz ürüne bende bi bakıcam 2 buçuk aylık oğluşum zamanı diye düşünüyorum bende çünkü bazı şeyler ilgisini çekmeye başladı