Cansubbk özellikle bir şey yapmıyorum canım şuan sadece bol su tüketiyorum. İlk üç, üç buçuk aylık olasaya kadar humana rezene çayı tüketiyordum hem gazı olmasın diye hemde çayın içinde süt şekeri var canım o zamanlar daha çok oluyordu sütüm vede sağım yapıyorum. Sütün az geliyormuş canım bol su tüket ve üç saatte bir sağım yap canım gelmiyor diye pes etme iki üç güne çoğalıyor benim öyle oldu.