normalde daha geç yapılıyordu, bir yaşta diye hatırlıyorum sonra erkene çektiler ve ilk dozu 9 ayda yapılıyormuş, 12 ayda tekrar.. ben yaptıracaktım ama şu virüsten dolayı götürmek istemiyorum çocuğu, hemşire de yaptırmalısınız diyor, ben erteleyelim diyorum ama napacaz bilmiyorum