Meseylull Selam kızlar… dün 6. Ay aşımızı olduk ama iğne olan yerde sertlik var normal mi sizdede oldumu yada ne yapabilirim
Duhamm-91 Meseylull evet bizimde oldu canım gayet normalmiş kendi geçicek uzun sürebilir bizim 4 gün oldu biraz daha iyi