Bacağında egzama var kızımın. Kuruluk diyordum kaç zamandır ama egzamaymış. Fucicort yazdı doktorumuz. Kortizonlu bir krem. Kortizonlu olması biraz endişelendirdi beni. Bilgisi olan,kullanan var mı? Alerjikse genelde ne alerjisinden oluyor? 10 ay 12 günlük bu arada. Süt alerjisi olsa çoktan anlaşılırdı diye düşünüyorum.