Deletedmom310 Bebeğim 45 günlük oldu doktorumuz bir aylıkken eldivenleri çıkar dedi tırnaklarını kesiyorum ama.kesmeme rağmen hala yüzünü yırtıyor ve ağlıyor törpü yapamıyorum çok ince tırnakları korkuyorum siz kaç aylıkken çıkardınız eldivenleri tırnaklarını nasıl.kesiyorsunuz ben mi beceremiyorum acaba kesmeyi
Ozgedoruk Deletedmom310 küçük makas tarzında tırnak makasları var hem daha rahat kesersin hemde ovallik verebilirsin tırnakları çok yumuşak ama kesici oluyor ben set almıştım onun içinde vardı tırnak makasını kullanmama gerek kalmadı eldiveni ben uyurken taktım 2 aylık olana kadar ama uyanıkken hep çıkardım gaz sancısı olduğu için sinirlenince hep yüzünü yoluyordu bu şekilde deneyebilirsin
Deletedmom114 Hastane odamıza geldiğimizde çıkardım. Annem giydiriyor ben çıkarıyorum 🙆🏻♀️ ellerini keşfedeceği zamanları kaçırmamanı öneririm. Ilk ellerini tanıyorlar ve çok önemli bu süreç. Oval kesmek gerekiyor canım el tırnaklarını, ayak tırnakları düz.
Deletedmom310 Deletedmom114 kesiyorum ama yine yüzünü kesip.kanatiyor bu makas gibi olanla.kesiyorum ben mi beceremiyorum acaba ya sizin bebeğiniz yirtmiyor mu yüzünü
linakusunannesii Deletedmom114 ama elleri çok üşüyor benim kızımında şuan 43 günlük hala eldiven giydiriyoeum hatta eldiveni çıkarıyor çok hareketli diye çorap giydiriyorum . Tırnaklarını da aslında kesiyoeum töepülüyorm ama benim takma nedenim üşüyor elleri ve direk suratında elleri kesmeme rağmen nasıl çiziyorsa
Deletedmom310 Ozgedoruk benim bebegimde yüzünü çiziyor kanatıyor sonra da ağlıyor bide saçlarını çekiyor ama eldivenlede ellerini kesfedemiyor yavrum hep yumruk şeklinde kalıyor elleri napcam.bilmiyorum tekrar daha derinden kesmeyi deniyim uyurken bakalım
Ozgedoruk Deletedmom310 çok derinden kesme kendinden pay biç nasıl sızlıyor yazık ona uyurken törpü kullansan daha mantıklı bence
F_Cesur Ozgedoruk Deletedmom310 oğlum 4,5 aylık hala çiziyor bu aya kadar da takamazdım ki çiziyor geçiyor allahtan
ShrBakar Deletedmom310 38 gunlukken çıkardım arada bir çiziyor hep takipteyim azcik uzasa kesiyorum ama çıkar bence eldivenlerini elleriyle oyun oynuyor benim oğlum ağzına sokmaya çalışıyor yumruk yapıp birleştiriyor falan şuan 2 ay 7 günlük 45 günlükken başlamıştı oyunlara kendince
Dilbur Deletedmom310 benim kızım 5 aylık hala yüzünü çiziyor yüzünü geçti artık hızını alamayıp kulağını ve kulak arkasını çizmeye başladı 🤷
Cennetinsusu Deletedmom310 Normal canım çizmesi. Büyüdüklerinde bile çizebiliyorlar. Eğer emziriyorsan sütünü sür çabuk iyileşir ❤️