Deletedmom389 Merhaba kızlarcım. Bebeğinizin bulaşıklarını nasıl yıkıyorsunuz kullandıktan sonra ? Mesela biberonu emziği ? Ben bir kaç gün su çalkalayıp sonra toplu kaynatıyordum ama bu böyle nere kadar ? Siz nasıl yapıyorsunuz
Deletedmom114 2 güne bir damla sirke ile kaynatıyorum. Günlük tabak kaşık ve cam biberonunu, biberon fırçasıyla ve biberon yıkama sularıyla 🍒
Melooo E bebek te onun için sıvı deterjan var emzik biberon yıkamak için günlük ondan kullanabilirsiniz hem katkısız