Bazı bebekler gazı olsa da ağlamazlar benim bebeğim öyleydi ağlamıyordu ama uyumuyordu da sürekli uyutma çabası vs🤦🏻♀️ Çok iyi anlıyorum bence gazı vardır yediğiniz içtiklerinize dikkat edin bebeğinizin ayak altına masaj yapın siz kendiniz de kimyon çayı için bol bol iyi gelecektir umarım 🤲🏻 Rabbim şifa ve uyku versin inşallah