Doruk1 Biz suan 14 aylıgız normal püre seklinde her seyi yiyor cok sukur istah ve red konusunda birsey yasamadım sadece 1 kere formul sut iciyor oda gece yemeginden sabaha kadar ac kaliyor 7 olceklik sabah yapiyorum 2 2 bucuk saat daha uyuyor sonra kahvalti yapiyoruz