Arya bu süre geçecek bunu bilin ve geçici bir süre nasılsa diye rahatlatın kendinizi benim oğlumda kolikti evde şekilden şekile giriyorduk hoplayıp zıplayıp koştuğumuzu bilirim akşam 9-10 kalkar gece 2-3e kadar ağlar yorgunluktan mı gazını çıkardıgımızdan mi bilmem uyurdu 4ayda kendi pıt yapmaya başladı birde bi ilaca başlamıştım ya ilaç bizi rahatlattı yada bagırsakları iyice gelişti onuda bilmiyorum ama geçti gazımız derken dişimiz başladı hepsi farklı bir süreç hepsinin sıkıntısı çok çok farklı ama geçici tüm hepsi
Hergün yeni bir bölüm diyelim