İyi akşamlar anneler
kızım 14 aylık 2,5 aydır benimle yatıyor babamız oturma odasında yatıyor daha önce de bu postu açmıştım ama gerçekten çok strese giriyorum artık kızım 8. Ayına kadar bizim odada kendi beşiğnde yattı daha sonra odasına alıştırmaya başladık ama nafile saat başı kalkıyordu saat başı anlatamam ya sizlere uyutuyor odama dönüyorsum 10 dk sonra geri kalkıyordu 10,5 aylıktı bu bi ateşlendi korkudan yanımda yatırdım Yükselir falan diye neyse iyileşti derken adanaya memlekete gittik 1 hafta kaldık orda yanımda yattı malum döndük geri evimize odasına koyuyoruz uyanıp duruyor sürekli sabahı zor ederdik yanıma aldım baş edemedim odasında uyutmaya çalıştığım zaman bu sefer uykusu kaçıyor 2 saat 3 saat uyumuyordu 🙈😢
bugünde karar verdik odasına bana yatak yaptık ben yerde o beşiğinde yatacaktı uykuya daldı beşiğine aldım aradan 2 saat gecti uyandı bu geri uyumadı tekrarr beşikten kalkmaya çalışıyor Benim yatağa götürdüm hemen uyudu ne yapmam lazım bu durumda olanlar var mı bebekleriyle yatanlar ne olur akıl verin çok üzülüyorum benim de kızım odasında yatsın artık…..
uzun oldu ne olur kusura bakmayın😞