Deletedmom72 sürekli emzirmek bebek için de anne sütü içinde çok önemli. Özellikle ilk 3 ay çok çok önemli. Her doktor birşey diyor,ben bana mantıklı geleni yaptım.
Sürekli emzirdiğim için gece beslenmesi yaptığım için sarılık olmadı mesela, sütüm arttı mesela.
3 5 saat uyuması 1 aylık bebekler için uygun değil..