HaticeeAli Bebegım 8,5 aylık ve yaklasır bır bırbucuk aydır ensesi ve kulaklarının oldugu tarafları terliyo vucudu normal oda sıcaklıgıda ıyı oluyo cok sıcak olmuyo fazla sıkmıyorumda kıyafet olark ama sebebini cozemedım