Busralyaa valla ikizlerim var benim oğlum emiyordu zaten o yüzden tamamen gitmemiş olabilir bi süreçte ama çok emzirmşyordum işte iksiide eşit anne sütü alsın diye sonra baktım gidiyor süt oğlanı emzirmeye başladım kıza da gümde bir iki kere teklif ediyordum memeyi parmağımla tutup ağzına sokuyorum bağırınca bırakıyordum bigün iki dk tuttu bıraktı bigün bağıra bağıra tuttu sonra bi baktım tutmaya başladı 😂 dhaa on gündür filan emiyor anca herhalde I da hala istemiyor bazen itiyor kızıyor ama işte ne alırsa kar modundayım çünkğ gözden çıkarmıştım zaten ikimci ayı göremem diyordum bianda arttı bende anlamadım 😂