Seyma_52 ben arada içiyorum bir bardak. Sıyah çay içmiyorum kahve tuketmemeye çalışıyorum kafein açısından. Sık içilmemeli bence. Bende bağırsakları çalıştırıyor düzenli içtiğimde ama şimdi sütten geçer ishal olur korkusuyla arada canım isterse içiyorum. 5 aylık benim beneğim