Arkadaşlar makinede 42 derecede 8 saatte mayalıyorum. Maya olarak activia kullandığımda gayet taş gibi, tatlı yoğurt elde ediyorum. Ama ne zaman mayaladığım yoğurdu maya olarak kullansam ekşi yoğurt yapıyorum. Süreyi de kısalttım dereceyi de düşürdüm, yine aynı yine aynı 😔 makinede ekşi olmayan yoğurt mayalan var mi?